Η τηλεπιτήρηση περιλαμβάνει την εποπτεία όλων των UPS μιας εγκατάστασης από το τεχνικό τμήμα της εταιρείας μας 24 ώρες την ημέρα, 7 μέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες τον χρόνο.
Στην περίπτωση επικοινωνίας των UPS μέσω πρωτοκόλου SNMP η τηλεπιτήρηση μπορεί να γίνει μέσω του λογισμικού POWERNETGUARD που επιτρέπει την πλήρη καταγραφή των δεδομένων, επίβλεψη όλων των λειτουργιών ακόμη και γεωγραφική απεικόνιση της εγκαταστασης.
Συγκεκριμένα η υπηρεσία αυτή προσφέρει τις παρακάτω δυνατότητες:
|
Αυτόματη αναφορά επείγοντος περιστατικού και εντοπισμός σφαλμάτων |
|
Άμεση κινητοποίηση τεχνικού της εταιρείας μας σε περίπτωση βλάβης |
|
Ανάλυση της συμπεριφοράς και της απόδοσης της εγκατάστασης σε
βάθος χρόνου |
Μηνιαία συντάσσεται αναφορά βάσει των αναλυτικών μετρήσεων και της καταγραφής συμβάντων που προκύπτει από την τηλεπιτήρηση.
Κατ’ αυτό τον τρόπο παρακολουθείται η λειτουργική κατάσταση των UPS, των φορτίων που τροφοδοτούνται καθώς και η κατάσταση των συσσωρευτών με στόχο την:
|
Αμεσότερη αντιμετώπιση βλαβών |
|
Αρτιότερη λειτουργία της εγκατάστασης |
|
Μεγιστοποίηση της αξιοπιστίας και του χρόνου ζωής του εξοπλισμού |
|